Dilaracan41 Kubralii aslında genelde kabızlık olur gebelikte ama aşırı bı isalin varsa doktora basvurman gerekir
Angela Kubralii benimde o dönemler bi süre oldu yani normal dedi doktorum vücut değişiyor hormonlar vs. Simdi normale döndük hatta fazla döndük ki kabızlığa gidiyoruz
Kubralii Dilaracan41 bazende çok nadir kabızlık oluyor ama geneli ishal o yüzden aşırı su içme istegi duyuyorum