Buse11 2 cm açılmam var hadta 36 olduğu için doktor sancıları artınca gel durabildigi kadar dursun dedi en fazla kaç gün durur sezeryan olucak 2. gebelik ilkinden dolayı haftası az olduğu için bekliyoruz. açılma nasıl ilerlicrk bilen var mı
210696 Buse11 canım sancıların başlayınca açıklığın artar. Çok şanslısın daha sancı gelmeden açıklığın varmış. Benimde 2 cm idi 2 gün sonra normal doğurdum🙏🏻
Buse11 210696 sancim da çıktı ama az şiddetli değil dedi şiddeti 2 gün içinde mi artar o şekilde açıklık olsun
210696 Buse11 şiddeti artınca zaten derinden hissediyorsun :) sen tüm hazırlığını yap eli kulağındadır
Buse11 210696 hadi inşallah dün öğrendim açıklığı sabah hafif ağrım oldu geçti bakalım ne zaman çoğalacak. bilgilendirdigin için teşekkür ederim canım :)