Ruhak Ben geçirdim geçen yıl ağustosta. Regl olmam gereken günde idrar testi yaptım, silik çizgi çıktı. Hemen doktora gittim, muayene oldum ama bir şey görülmedi ultrasonda. Beta hcg ye bakıldı 97 çıktı. İki gün sonra tekrar gittim yine muayene oldum rahim kalınlaşması vardı ama beta hcg 104 çıkınca anladık ki dış gebelik. Çok ufak bir operasyon geçirdim, tahlillerde dış gebelik başlangıcı çıktı. İlaçsız, kürtajsız kendiliğinden kanamam oldu. İyi ki erken fark etmişim çünkü çok ciddi sıkıntı oluyormuş geç fark edildiğinde.