halaycibasi Sizde yaşıyor musunuz kızlar ? 28. Haftada da vardı aslında. Ara ara oluyor yani. Bi doluluk hissiyle birlikte oluyor. Böyle geriliyormuş gibi.
Ayku6138 halaycibasi Ahhh ahh bende çok çekiyorum idrar enfeksiyonundan dolayı benimki 5 gün hastanede yattım 😔 Çok zor
halaycibasi Ayku6138 ben idrar enfeksiyonu için tahlilde yaptırdım, mantar vs var mı diye de bakıldı. Çıkmadı çok şükür. Acaba karın büyüdüğü için mi oluyordur. Bu arada daha çok akşamları yemek sonrası oluyor. Gündüz fazla olmuyor