Cano67 iyi günler erdinç bey için randevu almıştım ama çok kararsız kaldım. Çok açıklama yapmıyor. Önceki gebeliğimde ona gitmiştim. Şerife hanım nasıl? Ayrıntılı anlatıyor mu ? Şöyle söyleyeyim siz sormadan sizi bilgilendiriyor mu ? Olumsuz yönleri de var mı ?