Selam kızlar şuan bende hastane odamdan yazıyorum dün akşam 8 gibi sezeryan oldum aslında sezeryan aklımın ucunda bile yoktu normal yapmaya kendimi çok kaptırmıştım fakat nasipten öte yok.. Dün kontrol günümde doktoruma gittim 39 hafta 6 günlüktük bu arada ben gitmeden önce kendimi suni sancıyla doğuma gitmeye diye hazırlamıştım öyle de oldu. Yakınlarımda 40 haftadan sonra kakasını yapıp yiyen çok olduğu için okadar beklemek hep korkutuyordu beni o yzuden sıfır açıklık ile doktorumla anlaşarak suni ile denemeye başladık 3 saat çektim sancı sonra baktı 1 cantim suyumu falan patlattı suni takıldığı gibi sancıları hissetmeye başladım çok çabuk artarak devam etti bir 3 saat daha bekledim ama ben artık ben değildim yorgundum ve muayenede duyduğum şey ile yıkıldım açıklığım hala 2 cantimdi Hemen beni sezeryan yapmalarını istedim ve tamamen bayılarak sezeryan oldum acı ile uyandım saatlerce bu sefer kesik ağrısından inledim ve bebeğimin kafatası yamuk doğdu benim kötü bir hikayem oldu kavuşmanın mutluluğunu tadamadan güzel kızımın hastalığı ne diye araştırmaya konulduk uzun oldu.. dualarınızda bizede yer verin teyzeleri.. Sizin güzel hikayeleriniz olması duasıyla.