Minikturtageliyor Elif0712 benim ilk çocuk eşim çok beğendiği için heveslenip aldık. Birde organik bambu olunca mecbur ☺️
Periperihan Elif0712 valla ben aldm bebeğime almicagim şeyi sizlere söylemem canimmemnun kaldım 🙂 bir bakın bence
Elif0712 Ays0 sey bnde biraz takim olacak takintisi var hersey birbiriyle uyumlu olmali huzursuz oluyorum obur turlu o yuzden tamtakim set alayim iki tane dedim 5 6 da 5li takimla tulum dusunmustum kuraagimda kaldi. 🙈🙈🙈
Elif0712 Ogretmenanneyim allah herkesin yardimcisi olsun ucuncu bebek geliyor eksik bitmiyor surekli al al al
Elif0712 3MelekAnnesi3 battaniye falan tam takim olsun istemistim iki modelide cok begendim icimde kaldi simdi
3MelekAnnesi3 Elif0712 Haa o zaman bilemem canım sana kalmıs tabi içinde kalmasın al bari 1 tane nette en ucuz bebek market sitesi var orada daha uygundur bence bir bak
Flamingoannesi Elif0712 e bebekte indirimde tek kalanı 5 ay önce 70-80 gibi bir fiyata almıştım . Bir daha bende almadım gerçekten çok pahalı
Elif0712 Flamingoannesi allahim parasi olmayan gucu olmayan napcak hadi bizler bi sekilde aliyoruz ama gercekten cok abartimis
Elif0712 Periperihan uc hurc duruyor kizlarimin dedim cinsiyet belli olsun kizsa hic ihtiyac yok erkekse ihh dan almaya geliyorlar hazirlayip vericektim yepyeni duruyor hepsi suslu puslu
Umayyy Elif0712 trendyoldan 120 tl ye 10 lu hastane cikisi aldim. 250 tl ye falan isimli hastane cikisi yapiyorlar yoksa cok pahali normal degil fiyati
Flamingoannesi Elif0712 İnsanın parası da olsa veresi gelmez ki inanın . Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah …
Umayyy Elif0712 bence trendyola bakin pandali falanda var gercekten masraf o kadar cok ki bugun liste yaptim alinacak tonla sey varken sahsen o parayi bende vermem😊
Elif0712 Nzlozkn instagramda sedefli koza nu bebek bide iklim bebe diye bakarsan orda var mavi pandali takim aslanli sari takim falan gri cizgili lacivert takim bunlari bgrndim topluca alayim dedim allahim fiyat sok etti
Elif0712 Flamingoannesi evet param var ama kiyamadim zor kazaniyoruz esim esnaf bn saglikciyim bazen 250 tlye dukkan kapadigi oluyor bii gunluk kazanc valla kiyamadim nedir ama cok fazla