Buket9419 3 yaşında oglum ve 1 yaşında kızım var rabbimin izniyle 🤲🙏
İkisinin hamilelik dönemi çok değişik farklı geçti bende..
Oğlumda aşırı rahat,enerjik, hamile olduğumu 7.aydan sonra göbeği çıkınca anlayan, bulantı,kusma,ağrı sızı yaşamadan ve ilk olmasına rağmen çok rahat ağrısız acısız doğum olmuştu..
Ama kizimra çok hantaldim bulantilarim oldu. Çok ağrılarım oldu. Geceleri yatamadım. 4. Aydan sonra hızla karnim büyümeye başladı.. Ve dogumumda gene norml olacaktı sanci konusunda gene rahatım suni almama rağmen
. Ama kizim hersey farklıydı buda farklı olsun anne benim farkım olsun dedi sanırım 😁 supriz yapıp eliyle geldi 4cm aciklikdan sonra 😁 acil spinal sezeryan oldum.. Yani dogumuma kadar iki gebeligim arasında bilmem kaç tane fark var 😊