Meral92 bende 38+5deydim bu gün benimde çatı muayenesi yapıldı ve kemiğinin basık olduğunu öğrendim ve benimde ağrılarım baya oldu halada oluyo hatta kahverengi damla damla bile geldi ama olağan söylermiş zaten doktor da biraz uyaricam demişti o yüzden belkide bu kadar ağrılıdir ama ben planlı sezeryan olucam cumartesi günü