Suleasyaa adalet bakanlığı benim ki, analık izni bitiminden itibaren süt izni var yani sadece biz de değil her kurumdaki gibi ama kurum amirine bağlı ilk 6 ay günde 3 saat ikinci 6 ay günde 1,5 saat oluyor mesela ilk 6 ayı bunu ister 3 saat şeklinde ister öğleden önce 1,5 öğleden sonra 1,5 şeklinde amirin onayıyla kullanabiliyoruz. Sizinki 112 olduğunuzdan dolayı o şekilde normalde de çalışma saatleriniz hepimizden farklı zaten o yüzden yani