Merhaba arkadaşlar devlet memuruyum eylülde Allah nasip ederse doğum yapacağım fakat ücretsiz izne çıkamayacağım.Bunun içinde en azından bebeğimi 6 aya kadar büyütmek istiyorum şimdi 2 ay zaten doğum izni, 1 da kendi iznimi kullansam 1 ay da heyet bulsam diyorum iki ay ne yapacağım.benim gibi olan arkadaşlar var mı acaba yardımcı olabilecek ? Sevgiler