Minikpirincim karbonat iç canım ben doktoruma da sordum bunun zararı filan yok bir çay kaşığı dolusu bol suyla iç çok iyi geliyor bana dua ediceksin bi kere denersen anlarsın bebeğe gerçekten bi zararı yok şimdi belki bana karşı çıkanlar olucaktır ama bizim ailede bende içinde bütün hamileler içer hiçbir sıkıntı olmadı