HaticeeC Mucize2021 8. Haftamda kahverengi akıntım iki gün sonrada iki damla kanamam oldu. Doktorunuza mutlaka gidin ihmal etmeyin
Ece59 Mucize2021 evet 6-7 haftalarda oluyor bendede oldu hemde şarıl şarıl geldi ama şuan şükür ilerliyor hamileliğim ama doktora gitmeyi ihmal etmeyin
02112017 Mucize2021 kahverengi lekelenmeye bebeğin yerleşme lekesi olarak adlandırıyorlar çok değilse kan gibi değilse korkmayın ama içinizi rahatlatmak için yine de bi doktora gözükün ağır işlerden kaçınmalısınız
aley_ckmk24 Mucize2021 oldu acile gittim kanama görmediler yerleşme kanaması dediler sonra kendi doktoruma gittim progestan verdi kullandım allaha şükür bişey olmadı sende korkma içini ferah tut.
reyyanyaman 5+5 günlükken kahverengi lekeleme oldu acile gittim purlaton ipne bide serum verdiler. bugün 7+4 deyim yine lekelenme oldu gitmedim yarin doktor randevum.var diye yinede cok korkuyorm:()