YagmurEmrah35 Yarın Sabah 9 da sezeryan doğuma giriyorum dualarınızı eksik etmeyin güzel anneler🙏İnşallah sağlıkla pozitif bir şekilde dönerim 🌺
Bett_blog YagmurEmrah35 inşAllah bebişin ve sen sağlıkla çıkarsınız inşAllah🤲🏻 Ağrısız sızısız çok güzel bir dığum diliyorum💕