GamzeYlmaznan Yeni aldığınız bebek odası mobilyalarını nasıl temizlediniz (temizleyeceksiniz)? (Karbonatlı su yapıp silmeyi düşünüyorum ama bilemedim de🤔) Bir de, Kıyafetlerini yıkadıktan sonra nasıl ütülemeli(ütülerken tersi-düzü farkeder mi) ? :)
Babies16 GamzeYlmaznan sirkeyle silenler var.bende ersag bitkisel genel temizlikle dusunuyorum.utude bence tersten yapilmali yiprarmamasi icin.pamuk olduklari icin daha hassas olabilirler
sudamlasi GamzeYlmaznan ben de karbonatlı suyla mikrofiber bez kullanıp silcem sirke de düşündüm ama kokar diye vazgeçtim bebek kıyafetini de ütülerken üstüne beyaz ince bez koycam tersini çevirmicem.
Mrvbdk GamzeYlmaznan canım karbonatlı su ve beyaz sirke karışımı güzel oluyor ve beyaz sirke kokmuyor fazla dolap kapaklarını aç zaten havalansn o moblya kokusu silsende cok cabuk cıkmıyo bebek doğana kadar anca gider
Busrasahinbas GamzeYlmaznan ben ersağ kullandım ayrıca bi kaç damla sirkede damlattım hatta sirkeyi çamasırlarını yıkarken yumusatıcı gözüne de koydum yerleri silerken de kullanıyorum benim için heryerde kullanılır bişey 😊