umutttttt lokman hekim Van şubesinde Burcu hanıma gidiyorum, memnunum doğumu orada planlıyorum. Temmuz zamı gelmeden sormuştum normal 2400, sezaryen 2700 TL idi. Yatış ücretleri 300dü. Şimdi ne olmuştur bilmiyorum. Hemşirelerden çok memnun kaldım 2 gece yatış yaptım kanamadan dolay o yüzden tavsiye edebilirim.