ozanmincim cennetkokulum_ olacak meyve kalmadı ki bitti yani 😅 Yarın sezeryana giriyorum Allah izin verirse🤲🏻 Bol dua isterim.doktorumuza göre de 39. Haftamızdayız.bu programa göre 40. Hayırlısı