Kızlar 2 yaşındaki kızıma yeni ev alınca odasını ayırdım şimdi de yaylaya geldik bnde aynı odada yaptırmadım emeklerim boşa gider başa döneriz dlye 13+6 haftalık hamileyim iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum. Bugün daha İlk günümüz yaylada. Bnm gibi aynı durumu yaşayan var mı? Bu konuda ne yapmalıyım. Sizce