Hulyakaraaslan13 7+4 haftalık hamileyim karnımın sağ tarafında elle hissedilir derecede bir şişlik var sizlerde oldu mu korkulcak bişey var mı ?
Hulyakaraaslan13 Celiklibusee karnımın tümü değil ama sadece küçük bir bölge bebek olabilr mi bu zamanda ?
Celiklibusee Hulyakaraaslan13 bebek daha henüz 1 cmdir üzüm kadar😊 o nedenle eğer gaz olduğunu düşünmüyorsanız doktorunuza danışın derim💐💐
HaticeeC Hulyakaraaslan13 benimde öyle sol tarafimda ceviz kadar minnak bir şişlik var bende bebeğe bağladım çünkü daha önce böyle bişeyim yoktu