-asez- anlayabiliyorum sizi aslında benim bir kürtaj iki kimyasal sonrası oluşan bir gebelik. Doktorum bile bu olaya mucize gibi bakıyor doğal yollardan gebe kalmam imkansız ol demişti. Tedavi sürecine geçmiştik ama şimdi göğüs hassasiyeti mide bulantılarım iki gündür yok gibi bu da içim içimi yememe sebep oluyor. Bilmiyorum bu şüpheyi atsam mı hadi kötü bir şey oldu ise bayram öncesi psikolojimi bozmasam mı diye değişik bir girdap içinde kaldım. Doktorum da çok yoğun oldu için bir sonraki randevumu 24 ağustosa alabildim bilmiyorum nasıl dayanacağım o zamana kadar