Ogretmenim7 Hanımlar kış bebeğimiz için dışarıda giyeceği astronot montlar nerede var acaba önereceginiz yer var mı? Ben bulamıyorum
Deleted5544 Ogretmenim7 ben e bebektekini kullandım bu kış, çok kaliteliydi haziranda doğum yaptım 9 aylık almıstım, kısın basında biraz büyük geldi ama kış sonu kücülmüstü bile
Deleted5544 Ogretmenim7 anladım evet 0-6 ay uygun olur ama bende sizin icin baktım 0-3 ay var onlar da kücük olur kış bitene kadar. 3-6 ay bakın bence, hatta bende tekrar bakıyım 😊
Deleted5544 Ogretmenim7 şu ikisini buldum, güzele benziyolar https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/arama?q=Astronot%20Mont&LastFilter=size&size=5786&PageIndex=1