Mervebzgz İyi geceler arkadaşlar 35+3 de karin agrisiyla hastaneye gittim erken doğum riski var dedi açilma yok yumuşama varmış başına gelen oldumu heran doguraacm korkusu var erken doğum riski olup 40. Haftasinda doguran oldumu.simdiden teşekkür ederim 🙏
Mores Mervebzgz yumuşamayla 3hafta geçirdim. 3-4 cm açıklıkla 40haftasını dolduran da duydum. Takipliyseniz en kötü ciger geliştiricilerle bebeğiniz küveze bile girmez. Siz güzel düşünün güzel olur inşallah 🌸
gulsahalp Mervebzgz 35+2 aynıyız canım benimde yumuşama vardı 35 de öğrendim 1 gece hastane de kaldım ciğer geliştirici iğne oldum serumlar falan şimdi ilaç kullanıyorum bol bol dinleniyorum.. kendini asla yormaman gerek sürekli dinlen yat etini sütünü ihmal etme 💛 içini ferah tut sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💐
Dlrzh Mervebzgz benim ilk kızımda 34 hafta da açılma başlamıştı 3 cmle 39.3 e kadar durduk sıkıntı etme haftan küçük değil yumuşama başlayınca hemen doğum olmuyor ❤️
tgba22 40 da dogurmak cok iyi bi şey degil ki o zamana kadar beklemek daha riskli 38 39 arası ideal 36 dan sonra erken sayılmıyor önemli olan saglıklı dogması haftaya takılma artık