FBO Merhaba 23 haftalıkken rahim ağzımda açılmam vardı 1.5 Yarın 27 haftalık olucaz çiğer geliştirici vurulacak benim durumumda olan yada bu süreci atlatan arkadaşlar ne durumdasınız süreç nasıl ilerledi
FBO Fasulyemm17 15 mm di işlem yapıldığında 1 ay yat hiç gelme dedi 27 Haftayı görelim ki çoçuk yaşasın dedi bugun gidecem doktora bakalım
Fasulyemm17 FBO anladım benim 20. Haftada kısa olduğu söylendi 24 mm di doktorum dikiş atmıyxam iki hafta fitil kullan dedi iki hafta dinlendim şu an 35 36 mm doktor en kötü ölçüm 30 mm dedi