Aycan1 Mrb hanımlar ben gecelik ve sabahlık aldım doğum ettikten sonra hani geceliği giydiğimizde altına bişey giyiliyomu acaba pijama türü gibi bişey
Mores Aycan1 hasta bezi takıyorlar siz isterseniz depent giyiyorsunuz iç çamaşırı giyilmiyor alt pijima yada tayt falan zor olur giy çıkar. Tek Gecelikle rahat edersiniz her iki doğum şeklinde de.
Mores Aycan1 doğumunuz yaz ayına geliyorsa belki sabahlığı bile kullanmazsınız ama her ihtimale karşı yanınızda olsun zaten almışsınız 🤗
Aycan1 Mores aldım aslında yazın ortası zaten Ağustos 2 si görünüyo son aylardayım 3 haftam falan kaldı foto çekmek için falan aldım pijama takımında var