Ipek-G Hazal2642 çok doktor değiştirdim, kimine iyi gelen kimine iyi gelmiyor. Bireysel olarak deneyim sağlamanızı öneririm.
Yesil-Tuba Hazal2642 Ben ümit hastanesinde dilek ulusoy isimli doktora gitmiştim. Son derece nazik ve kibar biri. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz bence ☺️🌸