Şuan acilden heliyorum 30 dk da 2 defa yüksek sancım çıktı ama açılmam yok rahim ağzın yumuşamış ama dedi, 2 gün öncede nişanım geldi, acaba açılmam ne zmaan olur ilk defa duydum rahmin yumuşamasını artık dayanamıyorum sancılara, acaba cildim çok mu sert bu kaç haftadır sancı çekiyorum ve hala açılma yok 😢