Kizlar ilk gebelikte kaynım oldu sebebi bilinmiyor suni sancı ile doğum yapıldı iki cm açıklık tan dolayı . Şimdi tekrar gebeyim ultrosnda ki tarihe göre adete göre önde gidiyor ultrsonda göre 11+1ken cervixl 4.28 cm yazıyor 14+2de 6.7 doktor iyi dedi servikal yetmezlik ten olduğunu dusunmuuorum bişe tetiklemis dedi şuan ne yapmam gerek kafam çok karışık dikisten korkuyorum sizde nasıldı