Kızlar selam 👋 37+5 deyim bugün kontrolüm vardı nts de sancım çıkmadı ama bebeğim aşağıya çok baskı yaptığı için doktorum çatı muayenesi yaptı açılman var doğum yakındır dedi 🤦🏻♀️ 1 2 damla kanaman olabilir korkma dedi dediği gibide oldu kırmızı kanamam geldi ama peçete dolusu geldi öyle 1 2 damla değil neyse sonrasında devam eden lekelenme veya tekrar kan gelme olmadı eve geldim duşumu aldım ağrım vardı uzandım akşam wc ye gittiğimde ise pembemsi sümük gibi birşey geldiğini farkettim doktoruma yazdım nişan mı yoksa muayene sonrası normal mi bu diye. Doktorum muayene sonrasıda olabilir ama lekelenmeler devam ederse hastaaneye gelin dedi aradan 2 saat geçti şimdi tekrar baktığımda bu sefer de kahverengi lekelerin geldiğini gördüm hastaneye gitsem mi yoksa biraz daha beklesem mi bilemedim aranızda benim gibi olan varmıııı acaba 😕