kir_cicegi merhaba bende 5 haftada öğrendim gebeliğini.o aralar yol da yaptık çok çok uzun olmayacak şekilde.bi sıkıntı olmadı şükür.7.haft da da kalp atışını duyduk o zaman sordum doktoruma oda 4 saat arayla mola verip biraz yürüdüğün sürece sıkıntı olmaz dedi.inşllh ta olmasın🤲.