Bende şuan 34 oldum aynı ağrı 27. Haftalarda sırf kasık ağrısına doktora gittim hiçbişey yok nırmal ilk gebeliğin değil ondan dolayı böyle oluyor dedi. vücut bi kere kendini saldı topladı şimdi tekrar olunca daha çabuk salıp deforme oluyor demekki göbeğimde o kadar büyüdüki anlatamam ilk hamileliğimde aa hamilemisim dedikleri karınla doğurmuştum şimdi hareket edemiyorum o kadar çok büyüdü kısıtlıyo beni 😔