Gamze_trgt 3üncü ye anne olacağım canım, Allahın izniyle bu yavrumu da normal doğum ile kucağıma alacağım. Normal doğumdan kesinlikle korkmayın, Allahım o gücü bize veriyor, o yavruyu kucağımıza aldığımızda unutuluyor tüm çekilen ağrılar, sızılar, yoksa bugüne kadar kimse 2inci çocuğu yapmazdı… yaptırabilirseniz epidural iğneyi tavsiye ederim, sancıları bayağı azaltıyor. Doğum videosu bakmayın derim çünkü herkes aynı şeyi yaşamıyor… daha çok nefes videoları, ve ıkınma ne zaman ve nasıl yapılır şeklinde videolar izleyin… Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu