Tugceeeeenurrr 23 haftalık hamileyim belimde takılmalar oluyo bebek hareketlerini önceden tekme şeklinde hissediyordum şimdi sağ tarafıma doğru toplanmalar oluyo normal mi ?
Funda2735 Tugceeeeenurrr benimde toplanıyor 25 e gireceğiz doktorum normal dedi ama iyi değilsen doktora git hiç bekleme
Rabianurum52 Tugceeeeenurrr normal cnm bnde 23+1im sirt ustu yattinda oturdun zmlar sag yada sola gecior bir yere toplanir bndede oluoo normall yani cnm..hareket edio tekme atiorr ondn gunduzleri bebekler uyuyor gunduzleri hareketlerini hissedemiyorum dersen. Aksamlari sakin saatlerde hareket eder tekme atar 👣👣❤👶