Merhaba arkadaşlar kaşıntısı olupta test sonuçları yüksek çıkanlar nası bir yol izlediler? İnternette yazıldığı gibi çok riskli bi durum mu? Yarın randevum var gastroenteroloji bölümüne
kaşıdığım yer kabarıyor göz içime kadar kaşınıyor aynı durumu yaşayan varmı