gul544 Kaysı kurusu iyi gelir. Akşamdan 10 tane falan bir bardak suya koy sabah kalkınca aç karnına suyunu iç kaysıları ye. Bir de ben Azerbaycanlıyım tam olarak Türkçe adını bilmiyorum, bizde şam deniliyor, sizde galiba mum, yaktığımız mum değil🤭 tıbbi mum, afedersin poponun deliğine içeri koyuyorsun bu kadar. Anlata bildim umarım.