Arkadaşlar merhabalar bi kaç sorum olacaktı Ankarada Koru hastanesinde doğum yapan anneler yorum yapabilirler mi acaba bilgilendirme amaçlı. Ziyaretçi kabul ediliyor mu oda süslemesi yapılabiliyor mu doğuma eş ve fotoğrafçı girebiliyor mu bilen var mı? Sanırım birde covid testi yapılıyormuş sadece anneye mi refakatçi ve doğuma girenede mi yapılıyor mu?