Benim ikinci hamileliğim ilkinde sancı vs hiç bir şey yaşamadım zaten sezeryan doğum oldu. Bunda 36 haftadayım gğn içinde arada bir ( zamanı belirsiz düzenli değil) 2 yada 3 saniye sürüyor bıçak saplantısı gibi bir şey devamlı olsa yürüyemem mesela destek lazım olur adet sancısı vs gibi asla değil. Yaklaşık 1 haftadır var ayakta iken oluyor. Dediğim gibi zamanı çok düZensiz