Merhabalar anneler; 5+4 gebelik günündeyim.. Dün hastaneye gebelik şüphesiyle gitmiştik ve düzensiz kese olduğunu öğrendik.. Herhangi bir kanama veya ağrım yok.. İlaç vermedi doktor.. (Forumda aynı konu başlığı var ama kanama olanlar olduğu için yeni bir konu olarak açtım..) Kanama ve ağrısı olmadan düzensiz kese olup, ilaç kullanmadan gebeliğine devam eden oldu mu? Hastaneden geldiğimden beri hem üzgünüm hem stresliyim, aynı durumu yaşayan oldu mu? Hoş Allah kimseye yaşatmasın ,çok zor bir durum 🥺