Elifhamzaefe Haftamdayım ve progestan kullanıyorum normal doğum istiyorum fakat doktoruma sormayı unuttum progestan ve coraspin kullanırken normal doğum mümkün mü ? Yada sezaryan mümkğn mü risk oluştururmu
Hazella Elifhamzaefe progestanin dogumla bi ilgisi yok coraspinide zaten bi haftadan sonra biraktiriyolar o yuzden normal doguma bi etkisi yok kaldiki cogu doktor biraktirmadan da yaptiriyo