Merhaba arkadaşlar 😊 yarın sezaryen doğumla bebeğime kavuşacağım inşallah. Öncelikle şundan bahsedeyim bugüne kadar hep normal doğum istedim ve öyle de planladık. Ta ki düne kadar. Normal doğum olsun diye yürümediğim yol, çıkmadığım merdiven, yapmadığım squat, zıplamadığım pilates topu, yemediğim hurma ve ananas kalmamıştır 😁 ama olmayınca olmuyor, bebekler gerçekten nasıl gelmek isterse öyle geliyor. 35. Haftada rahim ağzım yumuşamıştı, bebeğim kanalda, bir haftadır da parmak ucu kadar açıklığım var ama ilerlemedi. Dünkü rutin kontrolde de Doktorum bebeğin amniyotik sıvısının azaldığını söyledi, biz de bugün perinatologa gittik ve aynı şeyleri duyduk. Suni sancıyla başlatabiliriz demişti doktorum ama bebeğin zaten suyu azaldığı için streste olduğunu onu ve plesantayı suni sancıyla tekrar strese sokmanın gereksiz olduğunu, böyle Doğumların sonunun acilen sezaryen olduğunu, planlı bir sezaryenin daha doğru olduğunu söyledi perinatolog ve bizim fikirlerini önemsediğimiz bir doktordu. Böyle olunca ben de suni sancıyla başlatılması fikrinden vazgeçtim, kendi doktorumla planlı sezaryene karar verdik. Dualarınızda bizi de unutmayın lütfen 🙏🏻🙏🏻
Korkuyorum ama sizden duyacağım güzel şeylere ihtiyacım var😊 bir de eğer ki önerileriniz varsa seve seve dinlerim 🤗