Morvy Aynen, bende Almanya da yaşıyorum doktorum kesinlikle onermiyor. Hamile ve emzirenlerde yeterince test edilmediği için yaptirma dedi.
Çevremde refakat edecek 2 kişiye yaptırmak üzere asi hakkı verildi onu da arkadaşlarım kullandı.
Uzun vadede kalp iltihaplanmasi vs yapabileceğini Dünya Sağlık örgütü de açıkladı. Umarim ciddi sonuçları olmaz . Seyahat engeli yaşamamak için insanlar mecburi yaptırıyor biraz.
Esim de 2 doz Biontech yaptırdı, ben bir süre daha bekmeyi düşünüyorum.