Arkadaslar 10 haftalık hamıleyım mide bulantıiarını gctım asırı mıde yanması ama oyle bıyle degıl sankı ejderha cıkacak covısgon rennier hcbrı fayda etmedı oldurcek benı mıdem sıkıntılı bır endoskobı cekmeye gdemedım korkudan smdıde hamıleyım ne yapsam hafifler