2yavruuannesi 39 haftama giriş yaparken doğuma gidiyorum artık. 3. Sezaryanım olucak. Artık yürüyemıyordum bile sezaryen yerıme baskı yapıyordu. Sizlerden dua ıstiyorum. Korku heycan hepsı bır arada yasıyorum şuan.
Ebruaksoylu 2yavruuannesi allahğım sağ Salim kucaniza almayı nasip etsin darısı bize inşallah 😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰