24 haftalık hamileyim çift rahmimden dolayı doktorum büyük ihtimalle sezeryan olacağını söylüyor epidural mi yoksa genel anestezi mi olmalı tam karar veremiyorum epidural de bel ağrısının kaldığını söylüyorlar genel anestezide de uyanmak çok zor oluyormuş. Bu konuda ki fikirlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum 😊🙏