Sadece_anne Esraali Benimki döküm katıyordum hep, ama makinem bozuldu şuan yağ çöz döküp temizliyorum.
annesinin_beybisi Esraali ben makineye koydum ama elde yıkama gibi temizledi ekstra yağları çıkartmamış o yüzden makinaya koymuyorum artık yağ çözle çiğle ovalayıp yıkıyorum
Berfin3 Esraali ben hiç koymadım koymamak da gerekiyormuş ömrü kısalıyor ürünlerin. Aspirin sıkıyorum sıcak suyun içinde biraz bekletiyorum öyle yıkıyorum tertemiz oluyor
AyseguLena Esraali Her makineyi çalıştırırken koyuyorum hem yağ tutmuyor hemde daha parlak oluyor, hatta şimdi makineden çıkaracağım 😂
Heather Esraali her daim, önce yağ çözücü sıkıp bekletiyorum sonra bulaşık deterjanıyla cifle ovalayıp atıyorum makinaya.
Drf Esraali ben koyuyorum sıcak dereceye koyacaksam sonrasında çıkmayan bi kaç yer varsa da temizliyorum mis gibi oluyor
Calisananne25 Esraali ben de koyuyorum hep ama elde cifleyip ovmak kadar güzel olmuyo ama bir sorun da olmuyo yani