Cananyildiz Selamlar kızlar sorum yukarda,rahim duvarım yeterli boyuta gelyor ama çokta iyi degil dyor doktorm kalınlaşması icn ne yapılır.Nar suyunu biliyorm bi tek
Hilal-95 Cananyildiz kabak çekirdeği diye bikiyorum cnm günde bir avuç kabak çekirdeği bende çok yedim hatta tiksindim 🙈
burakveannesi Cananyildiz bak canim araştır sende bende eski posttam gördüm ve internetten Araştırdım ermis aktar var İnternete yaz çıkar sipariş verebilirsiniz İnternet sayfasindanda peyronoi cayi var o kalinlastiriyor bende işe yaradı çok sukur güzel yorumlarda var az ama işe yarıyor 3 ay kullanın diyorlar satıcıda ama ben 1 ay kullandim kalinlasti ve hamile kaldım ama kac cm kalinlasti bilmiyorum cunki hamile kalamiyordum incelikten dolayi
burakveannesi Cananyildiz estrofem denemediyse ilk o ilaci dene istersen oda kalinlastiriyor bir tane bant var oda kalinlastiriyor ama bunları doktor vermesi lazım canim
Cananyildiz burakveannesi kac mm oluyordu canm senn mesela incelmiyodu? Bi zararı vs olmaz demi ilk kez duydum araştrcam bi
Hilal-95 Cananyildiz yani ben bi sorun yaşamadım bnde 2 düşük vardı korkudan araştırıp yedim kuzum çok şükür şuan bi problem yok
burakveannesi Cananyildiz 5 mm di benim hep bende yaradı hatta ilk kullandığım ay kaldım icunde zaten bilmediğimiz birsey yok arastirmadan deneme hatta buraya arama butonuna peyronoi cayi yaz orda biri yazmıştı bende ondan gördüm Araştırdım aldim
Cananyildiz burakveannesi tamam canm bende baktm benimki adetn 25. Gnü 9 mm gebelk icin yeter ama çokta iyi degl dedi doktr
Aycicegim Cananyildiz dimeksin %100 nar suyunu içmiştim ben birde adetin 2.gününden itibaren estrofem kullanmıştım. Tüp bebekle hamileyim estrofem kalınlaitırıyor doktorunuz vermedi mi
Cananyildiz Aycicegim progestan verdi kullanyrm adetn 25. Günü 9 mm. Gebelk icin yeterli ama cokta iyi degil ddi
Cananyildiz Aycicegim canm estrofem adetn 5. Günü mü baslanyr bu ay kullanmayi düsünyrm dktormla görüscm
burakveannesi Cananyildiz yumurtalama gününde 7 mm ve yukarısı olması önemli yumurtalama gününde 9 mm ise iyi bence çocuk tutunmasi için bant kalinlasmasi için ama ismini hatırlayamadım eczanelerde var ilac gibi