Aykem Kızlar geçen ay parça düşürdüydğm doktor düşük olmuş yapmış olabilirsin dedi. Ben normalde 14 adet olmam lazımdı hala olmadım gebelik testide alamadım eczaneler kapalıydı. Düşükten sonra adet geçikmesi yaşanırmı acaba
kubraocal_12 Aykem düşük olunca kanama olur diye biliyorum internete yaz orda çıkar çünkü düşük yapınca lekelenme olması lazım adette iki hafta sonra olursun