Kaderyas001 başta memnun kalmama ihtimali yüksek birisi çünkü çok mesafeli 😁 az evvel sonuçlarımı öğrenmek için aradım mesela , Doğuma az kaldı gece bir şey olursa arayayım mı dedim tabiki ara dedi hemen gelirim dedi. Sezeryan düşünmeme rağmen normal için bekliyoruz şu an da bayram sonrasına kadar 😁 . Başta sevimsiz gelebilir ama ilgili birisi