Munire20 Gul76 ay ben o günlere geldiğimi düşündüm de nasıl yapıcam şimdiden artık ölüyorum doğsun istiyorum kaldırmakta güçlük çekiyorum 😂 doktor ne diyor bu duruma
Munire20 Aysen41 bi yandan sezeryan olsam keşke diyorum valla bende bi yandan normal istiyorum doğumda herşey belli olur o gün gelsin bakalım şimdiden gözünüz Aydın 🥰
Gul76 Munire20 valla 2 gün önce devlete gittim.bana dedigi sey şu sancin yok hersey normal dogumunda normla olucak git suyun gelince sancin olunca gel dedi
Fatosef Munire20 Allah yardımcımız olsun bu sıcakta iki katı eziyet veriyor insana uyurken kasigimda baskı ve ağrı hissediyorum bende gece 4 5 defa uyanıyorum. Suni sanci çekmek istemiyorum ama hayırlısı diyorum sağlıkla gelsinler de artık sancıyı herkes unutuyormus
Munire20 Fatosef aynen Allah yardımcımız olsun doktorunuz ne zamana kadar bekltck ki sizi bişe dedimi doktor
Fatosef Munire20 41 hafta olunca mutlaka gel acilden giriş yaptır dedi. Rahim ağzı açma yöntemleri uygularız kendi gelmezse dedi başıma ne gelecek hiç bilmiyorum 🤦♀️
Fatosef Gul76 bebek hareket ettikçe alt karın bölgemde acı ağrı tarzı biseyler hissediyorum bazen kısa süreli sancılar oluyor ama sonra yine geçiyor. Hurma yedim belki açılır diye senin açılman var mı hiç
Munire20 Gul76 bana 37. Haftamda böyle demişti ama ben yine muaneye gidiyorum doktoruma bugün de gideceğim çnkü 39 dayım artık sende 40 haftadasın kontrolleri sıklaştırmak gerekiyor ne demek git suyun patlasın gel sen bi kaç gün sonra git muane ol ne olur ne olmaz riske atma
Munire20 Fatosef ayy 😬 rahim açma yöntemleri zaten şu Altan muane beni bitiriyor nefret ediyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gul76 Fatosef valla hic acilman yok dedi hastanedekiler ve galiba yok çünkü iliski esnasinda hala agri hissediyorum korkarim sezeryan olucak sonunda
Gul76 Fatosef benim dün gecd hafif sancim vardi gunduz gecti oda cati muayenesi oldum ya ondan heralde oldu arada hafif sirtima vuruyo agri ama cok az oda geciyo zaten
ozklcayse 01-adana benimde aynı canım. yarın nst var. Ayrıca 23 üne kadar gelmezse suni sancı vericeklermiş
Neslihnss 39+4 ne gelen var ne giden sadece biraz ağrı baskı şişkinlik 🥲 bir an önce gelse 41 haftayı bekleyecek takatim yok annemler herkes evdeyiz doğurmamı bekliyoruz bayram da giriyor araya çok sıkıntılar var darlandım iyiceee gel artık çocum 😅