kızlar pazar günü regli olucam geçtiğimiz pazartesi kan verdim ve 0 cıktı 0.bilmem kaç bile değil yani direkt sıfır bu sekilde olup betası artan hamile kalan var mı? aslında artma ihtimalinin olmadığnı biliyorum ama gönül yine re umutlanmaktan bir türlü vazgecemiyor😑