Merhaba kızlar 18 haftalıkken de olmuştu şimdi 23 haftalığız yine süt geldi göğüsümden. Bunu yaşayan var mı normal mi ? İlk geldiğinde nokta kadar kırmızı kan gibi bi şey de gelmişti baya da sıvı gelmişti şimdi sadece sıvı gelmiş süt mü bilmiyorum sizce normal mi